Predsednica Pokrajinske vlade Maja Gojković ocenila je danas da je ta Autonomna Pokrajina Vojvodina neraskidivi deo Srbije i da svi koji tvrde suprotno nisu u pravu.
Vojvodinu gase i uzimaju nadležnosti... Sve pare iz Vojvodine odoše za BG. I još trebam da se slažem sa tim? U Pokrajinskog vladi rođenog vojvođana lupom treba da tažite...
Don Costello
28.06.2024 •
06:01
Kolonija
Poziv Maje Gojković će imati puni smisao tek onda kada Srbija prestane tretirati Vojvodinu kao okupirani teritoriju, odnosno, koloniju...
Лиманац
27.06.2024 •
18:51
Српска Војводина
Војводина је Србија и тако ће остати.
Profesor
27.06.2024 •
12:00
Igor i Maja su ucinili sve da ugase autonomiju. Od autonomije im se jedino svidja fotelja pokrajinskog premijera.
Nikola
27.06.2024 •
09:09
Nasa Maja radikal po ubedjenju drugi put medju vojvodjanima. Vratila se ona nama posle uspesne obuke u Beogradu.
Lala
27.06.2024 •
08:54
Ista merila
@Istriano Italiano
"Pozdravljamo povratak 400.000 italijana u Istru"
Kao i 300.000 Nemaca u Vojvodinu. (Za početak.)
Stručnjak
27.06.2024 •
08:50
Kad Vojvodina bude imala stvarnu autonomiju nećemo više nikad spomenuti Beograd.
Ko je Ko
27.06.2024 •
08:43
Da od 1918.g. da si učila mozda bi znala..
objasni do 1918.g. gde je bila.
Нс бој
27.06.2024 •
02:43
Ја највише волим да нас не спомињу,чим почне Србовање ту нас више нема.Сад кад Вучић после Косова,испоручи рудник литијума,питање је шта је следеће,можда ми.
Ludvig
26.06.2024 •
16:47
Neraskidiva
Vojvodina NIJE nastala od Srbije i ako svako dođe po svoje onda će se to (ne)raskidiva staviiti pod lupu. Ovo naša Maja još nije isticala.
Istriano Italiano
26.06.2024 •
07:58
Od 280 hrvatskih firmi u Srbiji, 200 ih se nalazi u Vojvodini, a 90% ih ima samo po 1 zaposlenog. Pametnom dosta da shvati o čemu se radi i čime se te firm bave. Ali na njihovu veliku žalost u Vojvodini živi 82% Srba. Pozdravljamo povratak 400.000 italijana u Istru
NS
25.06.2024 •
22:03
Maja izgubila kompas… Ne volimo Beograd i nikada ga nećemo voleti!!! Beograd u NS vole “dođoši” da su oni većina tu je potpuno upravu…
Saša
25.06.2024 •
18:44
I onda…
I onda je mrmot umotao čokoladu…
Ako se ponašaš kao kolonizator onda očekuj da će se domoroci tako da te i dožive!
Lara
25.06.2024 •
18:06
Loš pravnik sa ne baš dobrom prošlosti i karijerom treba oko sebe da vodi sajevce i specijalce iz Beograda.Bivsi predsednik nije voleo to obezbeđenje....
Nikola NS
25.06.2024 •
15:16
Kome je dao Beograd...
Da joj nije Beograda bila bi i dalje u zatvoru za one gluposti oko autobuske stanice. Ali važno je da je jurišala na nevaršeni most slobode.
Koliko je NS platio te gluposti oko stanice? Sad priča o selu do juče je vozdizala kulturu.
Odavno je trebala da ode u penziju i prekine dupeližstvo.
t
25.06.2024 •
13:29
@MAPKO100
"Ne bih se slozio sa Majom. Na zalost ili na srecu Vojvodini bi bilo mnogo bolje ako bi se odvojila od Srbije. Bukvalno bi bila kao Slovenija nakon 5-10 godina i ja sam apsolutno za to."
Nemam ništa protiv da se Vojvodina odvoji od Srbije,međutim mislim da ste se sa poređenjem sa Slovenijom precenili, bez ikakve želje da uvredim ikoga .
Uporedite Sloveniju u SFRJ i Vojvodinu u SFRJ.
Uporedite pogranični deo Mađarske (sa Vojvodinom) kako žive oni i kako žive Slovenci.
Uporedite eto zapadnu granicu Vojvodine, Slavonija u Hrvatskoj isto plodna žitnica, spada u najnerazvijenije i najsiromašnije delove Hrvatske, prazne im se sela brzinom svetlosti a dolaze Indijci i Nepalci da im rade, pa sad mole Srbe da dođu da rade. E to su već kulturološke razlike.
Pera
25.06.2024 •
09:03
Nema nista protiv Beograda kada se normalno i kulturno ponasaju. Kada primetim primitivno i sovinisticko ponasanje, nekulturu, korupciju, kradju i zloupotrebu, pozelim da sa njima nemam nikakvog dodira.
Deda Joca
25.06.2024 •
07:32
Normalno
Od nekadašnje "mlade četnikinje" se i ne može očekivati ništa drugo - u Beogradu su joj i Gazda i Vojvoda...
Hulk
25.06.2024 •
07:30
Reče žena koja ojadi onoga jednog čoveka sa autobuskom stanicom za milione. Ne muslimana ili katolika kao njeni ratni profiteri u Bosni. Nego svog čoveka sebi za d*pe. I ništa. Ni kazne ni ukora. Zato mi se gadi tursko vazalno neuređenje zvano Beograd. I gadi se svima po Evropi laž krađa i prevara.
Tz
25.06.2024 •
06:51
V - S
Vojvodina i Srbija nemaju nikakve veze čak ni sad posle sto godina razlike u stilu života, hrani, kulturi, poimanju života uopšte su ogromne. Uostalom ni Srbijanci nisu sretni sa nama pa se često i sa razlogom bune kako vi ovo kako bi oni, dakle stogodišnji eksperiment nije uspeo.
B
25.06.2024 •
06:15
V
Pa ako volimo Vojvodinu i Srbiju i zajedno sve skupa i Bg i Suboticu i Novi Sad i Krusevac i Bjeljinu i Banjaluku....To neznači da podržavamo Expo stadion Rio Tinto i PARAZITE..profitere,demagoge poltrone MAFIJU...
KAjtel
25.06.2024 •
01:27
Vojvodina je Srbija, i Kosovo je Srbija(svi znamo šta se desillo nakon te čuvene reči) , tako da sa vama radikalima ništa ne može niti lepo niti korisno da se desi i da se očekuje jer tamo gde ste branili svoj narod više ga nema ili je minoran, a još imate obraza i ovo da izjavite.
Pip
24.06.2024 •
16:17
Yes
Vojvođanska priča nema nikakve veze sa komunizmom. Barem ne u nastanku. Samo onaj ko nije korenima iz Vojvodine može da kaže kako je sve to isto, Srbija i iznad i ispod Dunava. Razlike su bile ogromne, sada su manje. Ali postoje. Razlike u kulturi, istoriji, geografiji.
Ondak
24.06.2024 •
15:02
Vojvodina je stvarno najkilavija od svih bivših jugoslovenskih republika. I Kosovo se oslobodilo, još samo mi grcamo pod Srbijansko-Republikosrbijanskom čizmom...
Mastodont
24.06.2024 •
14:54
@BRIKS, nasa kuca!
Možemo mi da budemo glasni koliko god hoćemo, ovde smo kod kuće i ima nas taman.
Za razliku od vas klošara koji ovde smete samo noću da šarate fasade da vas ne bi odneo đavo.
@BRIKS, nasa kuca!
24.06.2024 •
13:51
Ma kakvi
"pepa @ Ahhhhhhhh... Pa, vide manjinasa trenutno ima u Sumadiji nego u Backoj, Sremu i Banatu. Budite veoma, veoma tihi!"
Ništa to, derane, nego da odgovarate za progone Vojvođana devedesetih.
Svi do poslednjeg.
Ne računaj ni da ćemo ćutati, ni da ćemo zaboraviti, nego gledaj šta ćeš.
MAPKO100
24.06.2024 •
13:50
Realnost
Ne bih se slozio sa Majom. Na zalost ili na srecu Vojvodini bi bilo mnogo bolje ako bi se odvojila od Srbije. Bukvalno bi bila kao Slovenija nakon 5-10 godina i ja sam apsolutno za to.
sasa
24.06.2024 •
13:20
najeb*smo
Reagujemo ,reagujemo samo necete da pustite u etar i drustene mreza
A sad adio!
24.06.2024 •
12:51
/ @ Sto si nervozan, na popisu je bilo 1,3% regionalno izjasnjenih, a od toga je tek svaki deseti Vojvodjanin, ostalo su Sremci, Banacani, Novosadjani, Somborci, Bacvani... I sta sada vas 0,13% hoce??? Zrela je ta komunjarsko/...... prica za zakljucavanje!
/
24.06.2024 •
12:23
/
@mata
pozarevac.
sve subvencionisane firme su registrovane u pozarevcu kod vampira milosevica
NišTa
24.06.2024 •
12:17
More
Nek ide Vojvodina više gde oce! Nek prodaju svoje žito Madjarima onda!
BRIKS, nasa kuca!
24.06.2024 •
12:02
pepa @ Ahhhhhhhh... Pa, vide manjinasa trenutno ima u Sumadiji nego u Backoj, Sremu i Banatu. Budite veoma, veoma tihi!
MK
24.06.2024 •
11:50
Мајска скупштина
@ Sale
E, Sale, Sale! Pa Vi nemate ni najosnovniju predstavu o tome kada ja i zašto održana Majska skuština, šta su njene odluke, šta se i zašto dešavalo u celoj Evropi 1918, i tako daje, sve o tome! Čudan je poriv ljudi kao Vi da ovako javno i odlučno pišu o stvarima o kojima ne znaju ništa! To mu dođe kao neki egzibicionizam? Jeste da ne znam o tome ništa, ali pokazaću ja vama!
Urke
24.06.2024 •
11:49
Banovina ili izvrsno veće,plata radnika uprave minimalac a dovodiš penzionerku za direktora uprave iz prestonice,ko će plaćati putne troškove dotičnoj?
Zile
24.06.2024 •
09:51
Terorises
ljude u Pokrajinskoj vladi,rade za minimalac,bas da vidim ko u Beogradu radi za 47000 dinara.Majo,pokrij se usima,ne volimo ni tebe, ni Beograd.Kraj,tacka.
Pera
24.06.2024 •
09:48
Ne volim
tebe,ne volim BG,zivela nasa Vojvodina.
starosadjanin
24.06.2024 •
09:44
moj novi sad je moj glavni grad vojvodine,ko to ne prihvata kao cinjenicu ima sokola i za 37 minuta je u voljenom mestu.
Detelinara
24.06.2024 •
09:36
Novi Sad
Ja sam smrtno zljubljen u Beograd i Srbiju.
Zauvek zajedno !!!
Zivela Srbija !!!
Vojvodina
24.06.2024 •
09:15
Vojvodina
Vojvođanima!
Realista
24.06.2024 •
09:13
Šteta za neostvarenost
Kako nije bila prisutna kada se Kosovo odcepljivalo da ih "posavetuje", tako bistra!
Ђапе
24.06.2024 •
09:12
Samovolja SNS
Autonomaši u NS i Vojvodini su minorni. Mađutim, ako SNS u NS i pokrajni samovoljno kadruje ka sad, biće ih sve više i više. Na pr. izbor Maje i njano svaštarenje, čist promašaj. Stavite prst na čelo, jer niste vi tako dobri, već je opozicija loša i slaba. Ovako, doprinećete negativnoj selekciji, koja se već događala u prošlosti.
Duca
24.06.2024 •
08:52
Bahatost,sekretari,pomoćnici,načelnici....Koliko para na gluposti...Službena kola bez GPS-a,pa više kući neg na poslu...
pape
24.06.2024 •
07:51
Ђорђе Ивковић
Mislim, Đoko, daje bolje da se ti preseliš u Beograd i truješ svojim nakaradnim izjavama.
pepa
24.06.2024 •
07:48
Ne davimo Vojvodinu
Samo Vojvodina, južno od Dunava Turska. Ćao, zdravo!
Славица
24.06.2024 •
07:12
Pare
Sve novo otvorene fabrike su registrovane u BG znači i pare idu tamo ,e zato
Pogodi ko je
24.06.2024 •
07:02
Mata, nije dobila od komunista nego su komunisti razvlacili ono sto je ostalo od austrougara.
Glos
24.06.2024 •
06:52
Maline
Dokle će vojvođani samo da plaćaju, kroz budžet, srpske malinare, koji svaki put ucjenjuju i više traže. Samo šute kada dobijaju na tržištu ogromne novce.
Sale
24.06.2024 •
05:54
Ideja majske skupštine nije bila Velima Srbija nego zajednička držqva svih južno slovenskih naroda. Pošto te države nastale 1918 više nema, vreme je i da Vojvodina kao nezavisna država nastavi svoj put. A Nišlije, Vranjanci, Kragujevčani, Pazarci, Borani... neka i dalje finansiraju parazitski Beograd!
Mata
24.06.2024 •
05:09
Hahahaha
Kakav ste vi narod. Nije ni čudo što su komunisti uspeli da vas podele na delove. Dok je Vojvodina dobila brzu prugu, autoputeve i fabrike, istočna i južna Srbija nema asfalt. Treba da vas bude sramota. Beograđanin je morao da vam dovede Continental fabriku jer niste sami mogli da se setite. Ta fora i vađenje na Beograd više ne pali. Optužujete Beograd za centralizaciju a u isto vreme tražite centralizaciju. Od čega bi se most u Novom Sadu gradio da nije Borskog novca?
Доста
24.06.2024 •
04:13
Вида
А ми у Темерину немамо воду, канализацију имамо домове здравља без доктора специјалиста...Који је ово век?
eee
24.06.2024 •
00:32
@iguman
..."tako da nam se i jezici razlikuju mada su slični do nekle"
...."Pitam se samo kako će mo ispraviti onaj špic"
U pravu ste da se jezici razlikuju, nadam se bar kad je u pitanju pravopis. DONEKLE i ĆEMO piše sastavljeno a ne spojeno, to je jedna reč.
Cvekla
23.06.2024 •
23:36
Netrpeljivost Novosađana
Draga ""naša"" Majo
Vreme ti je kako za starosnu tako i za političku penziju.
I nemoj da braniš BG. sa političke pozicije, bar sada kad si dobila ""autonomašku"" funkciju
lalos
23.06.2024 •
22:42
biće biće republika
Deki
23.06.2024 •
21:40
1918
Kako se prisajedinila tako isto može i da se razjedinjeni
Franciskus
23.06.2024 •
20:42
Iznenađujuć komentar
Kao da je čula šta se sprema pa da krene u pravovremenu odbranu.
Nick
23.06.2024 •
20:42
Vojvodina, jedna i jedina
Od '90tig osećamo šta je to velikosrpska čizma. Posledice svaki dan vidimo. A Beograd, kosmopolitski grad evropskih vrednosti, ponekad čak i svetskih dometa kog smo voleli ste uništili kao i sve čega ste se latili.
Mile NS
23.06.2024 •
20:36
Ne znam za vas, ali ja se prvo osecam kao novosadjanin, pa vojvodjanin, tek onda kao srbin.
Dada
23.06.2024 •
19:10
Koliko se plaća gospodjino obezbeđenje mogla je ostati u Beogradu i odatle komandovati....
Hm...
23.06.2024 •
18:40
Citat:"Ona je izjavila da "nema bližih gradova od Beograda i Novog Sada."
Ima, Beograd i Banja Luka. Malo malo pa se velike količine novaca šalju u Bosnu za izgradnju škola, vrtića, vodovoda itd. a Zrenjanin nema vodu, sela nemaju kanalizaciju kao ni gradske četvrti, mladi ne odlaze, nego beže...
Zbog takvog ponašanja, bićemo jako srećni kada budemo išli za Begeš, idemo do Zemuna a onaj gari kaže: "Pasoška kontrola, moliću lepo!"
Vojvodina republika - kako lepo i evropski zvuči!
+384
23.06.2024 •
18:27
Vojvodina Republika!
mm
23.06.2024 •
18:10
da
realno sada je trenutak da se ukine autonomija jer ovo je sve Srbija i onu zastavu cankovu ukinuti
Ђорђе Ивковић
23.06.2024 •
17:47
Реално...
САП Војводина је бесмислица, која ничему корисном не служи. То је титоистички атавизам. Само повећава баласт паразитске бирократије и медијум је за производњу (ауто)шовенских интрига. Дебеоградизација је изговор, зато што постоји и новосадизација која војвођанским сепаратистима у опште не смета. Дапаче. Дакле: укинути САП Војводину, ту штетну и глупу накараду.
Ana
23.06.2024 •
17:34
Eto, i ona je čak upotrebila termin "prestonica" kojim mi iz Vojvodine posprdno zovemo Beograd.
Ns
23.06.2024 •
17:31
Ns
Vasom politikom ste nas posvadjali sa svima.Novosadjani nisu takvi.
Maroder
23.06.2024 •
17:24
Drago mi je zbog komentara koji su zdravorazumski u vecini. Vojvodini neka Bg vrati najznacajniju od svih autonomija - fiskalnu autonomiju i sve ce biti u redu.. U protivnom zna se redosled.." Vojvodina je srce Srbije.. Kud da krenem tebi se vracam ponovo.. Ko da mi otme iz moje duse Opovoo.. Opovooooo oooo.."
Реља
23.06.2024 •
16:11
Само Нови Сад!
///
23.06.2024 •
15:43
Centrala je tamo,ovde je ispostava. Sve rade kako im se kaže.
Mislim da je tako po celoj Srbiji.
Uvek su zentali od Beograda.
Jan 50
23.06.2024 •
15:39
Vojvodina do Zelanda!
Rade
23.06.2024 •
15:27
Čim se bude krenulo ulagati u vojvodinu kao u ostatak srbije možda ljudi i promene mišljene...
Shin Sekai
23.06.2024 •
15:27
Jedna Maja Gojkovic ce da mi kaze da ne mrzim Beograd. Pa samo mogu jos vise da ga zamrzim ...
Miki pezos
23.06.2024 •
15:09
Pitanje
Da li nasa deca imaju besplatne udbenike ka deca u bg? Da li gradjani bg pacaju auto put sve do pazove kao mi ostali? Da li penzioneri u bg placaju autobuske karte... Znaci nismo jednaki tj mi ostali smo diskriminisani i time neko treba ozbiljno da se pozabavi
Sremčina
23.06.2024 •
14:43
Koliko mi se čini I Kosovo je bilo neraskidivi deo Srbije.
Ima nas dosta u Vojvodini koji bi postavili granični prelaz u Zemunu I Pančevu Majo, tako da ne prigovaraj preview.
Karavadjo
23.06.2024 •
14:12
Nikako da kaže kako kako su je bojkotovali njeni sekretari nepojavljivanjem na sastanku vlade,a to je zbog bahatosti i bezobrazluka..Radnici minimalca a njeno okruženje koliko hoće....
Lovac
23.06.2024 •
14:03
Auto-put
U Vojvodini je od 2012.god.do danas napravljeno tačno nula(0)kilometara auto-puteva.Nema šta dalje da se ubeđujemo....
Noki
23.06.2024 •
13:53
Ko
Beograd je zlo samo pare uzimaju. Država u državi, a za Expo odoše pare iz cele Srbije. Zato mrzimo Beograd.
Laloš
23.06.2024 •
13:51
Oteta autonomija se ne prašta. Okupacija od strane kriminalnih bandi sa Kosova se na prašta. A to sve aminuje i podržava Beograd.
Hana
23.06.2024 •
13:51
Beograd preziru samo frustrirani provincijalci. Beograd je prelep, svetski velegrad. Ali, vlast koja sedi u Beogradu, eeee to je već sasvim druga priča! I tu se stranke baš nimalo ne razlikuju: otimaju podjednako, a Vojvodina im je poslednja rupa na svirali.
Zebra
23.06.2024 •
13:50
Kad će ova odgovarati za finansijski gubitak zbog nove autobuske stanice?!
Jova
23.06.2024 •
13:47
Republika Vojvodina
Vojvodina se mora odvojiti od Srbije,tj,od Beograda..Inače,nema nam spasa,sve pljačkaju,otimaju..Sve su rasprodali,uništili su celu zemlju..Zato,što pre dalje od njih..Da spasimo što se još može spasiti...I sve što su uzeli {oteli od Vojvodine} da vrate..Živela Republika Vojvodina!
Particulare matter
23.06.2024 •
13:42
Moja prestonica je Novi Sad. Meni je Novi Sad glavni grad.
Rasa sa salasa
23.06.2024 •
13:41
A u stvari nije.
iguman
23.06.2024 •
13:32
Srbijanci i mi Vojvodjani i nismo kuturoloski isti narod. Oni su primili istocnjacke običaje, jer su bili pod Turcima, a mi bili pod vlašću civilizovane monarhije, tako da nam se i jezici razlikuju mada su slični do nekle. Uporedite jezik u Vranju, gde Vranjanci pred izbore vuku malo na Madjarski, pa ih bolje razumem dok u običnom vremenu treba mi prevodilac.
Pitam se samo kako će mo ispraviti onaj špic što se Srbija uvukla do Batajnice?
2 dana posle odvajanja od Srbije, prvo će stadion expo biti pretvoren u spratne svinjce ,iste onakve kave sam video u Kini.
Milutin
23.06.2024 •
13:29
Koje odelo ćeš sutra obući?
Darko
23.06.2024 •
13:22
jos samo malo i caooo u zamenu za R. S mnogo su blize mentalitet.
Pogledajte se
23.06.2024 •
13:21
Prvo voli svoje. A to je Vojvodina. Ako te neko mrzi, naziva te precaninom, otima, pljacka i rasprodaje. A pri tom te smatra nizim i nebitnim kako ga mozes voleti? Drugo, nadjite stare uplatnice pa cete videti da ste uplacivali na opstinske racune, to su oni sa prvim brojevima 45700, 457001... Danas sve uplacujete na jednu kasu u Beograd, to vam je ono 840. Beograd se ne moze voleti
Goran
23.06.2024 •
13:10
Zrenjanin
Ja negujem netrpeljivost prema tvom sefu.svim naprednjacima,socijalistima,radikalima i ostalom naprednjackom s.....a sto se tice beograda,mislim da je vojvodini stetna ta koalicoja i da mi samo stetu imamo.Danas smo trebali biti rame uz rame sa slovenijom da nismo imali genijalce iz beograda nad glavom i parama
Okupacija
23.06.2024 •
13:05
Vojvodina je po urbanističkim, kulturološkim i budžetskim posledicama najviše stradala od posledica ratova '90. I to bez ispaljenog metka na svojoj teritoriji.
Franja
23.06.2024 •
13:03
Nismo jednaki
Penzioneri u Beogradu ako su stariji od 65 godine, voze besplatno u gradskom saobracaju, Novosadjani moraju da placaju za godisnju kartu. Znaci da NOVOSADSKI stari penzioneri u Srbiju nemaju iste uslove za zivot. A Gospodja tvrdi da nije tako.
Ha ha
23.06.2024 •
13:03
Bg
U Bg je mozda 1% beograđana sve ostalo došlo..
U NS rukovode isto došli ili iz okolnih selendri..
1% rođenih Bg samo zavist izazivaju.
Cocco
23.06.2024 •
12:51
Izjavi Naša Maja, no i dalje ostade da nije naša...
Fric
23.06.2024 •
12:51
Majo, pa znamo se....lako ti promeniš priču ako bude potrebno.
Sale Nas
23.06.2024 •
12:42
Novi Sad je glavni grad Vojvodine i mozda jednog dana drzave Vojvodine. Da smo otisli svojim putem, bili bi vec odavno u Evropi kao uredjena drzava sa normalnim sistemom i visokim standardom. Nisam separatista, ali Vojvodina mozda i najvise trpi, pogotovo ekonomski u zajednici sa Srbijom.
Novosađanka
23.06.2024 •
12:39
Zašto je Vojvodina neraskidivi deo Srbije kada to nije bila do pre 100 godina? A i onda je postala na prevaru. I Vojvođani ne neguju netrpeljivost prema Beogradu- oni ga iskreno ne vole.
I
23.06.2024 •
12:38
Te kako
Je raskidiva
vojka
23.06.2024 •
12:27
Nisu novosađani prvi počeli. Tako da ćuti, ženo!
Putevi i samo putevi
23.06.2024 •
12:24
Infrastruktura
Infrastruktura i ostajaće se na selu. Povezati autoputem Beograd sa Zrenjaninom, Kikindom, iz Kikinde ka Subotici....ovako iz svih sela Banata ti treba 3 sata do Beograda koji je na 100 km od njih. Treba ceo dan da odu i dođu, a ako se zadrže poslom eto i veče palo. Samo 100 km i ostatće na selu ako u Beograd dođu za 1 sat autoputem.Ali niko puteve ne gradi ka ovom pravcu. Smajli ( Sombor -Kikinda) je ok ali on nikom u Banatu ne pravi vezu ka Beogradu).... nešto će smanjiti vezu ka Novom Sadu ali i dalje će svi u Novi Sad preko Zrenjanina.Ali šta smajli znači ka Beogradu , baš ništa. Ko to infrastrukturno poveže oživeo je ceo sever Srbije....(Banat) jer mesta u Bačkoj se kače na autoput Subotica -Beograd a Banat pust, recimo sela na severu Banata, najbliži autoput im je kod Kovilja 20 km ispred Novog Sada na kružnom toku pa još 20 km do Kovilja i autoputa.....možda jednog dana i shvati neko da pogranična mesta poveže sa Beogradom ovako svi odoše u Beograd i Novi Sad.....i ne vraćaju s, a i retko dolaze....nema dobrog puta....
vladaNS
23.06.2024 •
12:19
?
Ti koja si devedestih bila deo vlasti koja je proganja, Hrvate, Muslimane, Albance, neistomšljnike, poštene novinare, likovala kada je tadašnji premijer ubijen, naslađivali se tuđoj nesrreći pričaš o netrpeljivosti. Znam da te nije sramota a trebalo bi. Pozdrav iz Vojvodine
Perica
23.06.2024 •
12:16
Samo nek nam vrate naše makar nam bilo i gore nego pod beogradom!
U znak pomirenja ne bilo loše da im napraviš par privatnih autobuskih stanica..... to je tvoj stil
/
23.06.2024 •
12:13
/
jos 1918e su srbi pokazali sklonost pevarama na glasanju i otimanju u vojvodini
D.a.r.e.
23.06.2024 •
12:10
@Gmitar
Pa Vi niste dobili poslednji memo sa azuriranim vokabularom. Zaboravili ste da ubacite malo komunoustasa. Bumer je rec porekla iz globalnog zapada koji preti da unisti nase tradicionalne vrednosti. Takodje, reci poput Vojvodina i vojvodjanski se vise ne sme koristiti vec upotrebljavate oznake severna Srbija i severni srbijanci. Molimo Vas da to korigujete.
NS
23.06.2024 •
12:03
Jedna Makedonija i Kosovo su postale drzave a Vojvodina ne moze ni autonomiju da VRATI?!
Mi smo okupirani prosto i jednostavno!
NEKO
23.06.2024 •
12:01
Vi
Političari ste se dobro namirili preko te centralizacije i beograda. Obični građani Vojvodine sve to finansiraju. Uostalom, da su tako dobri, ne bi se svi odvojili od njih!
Vlajko
23.06.2024 •
12:00
Ajde "da se izljubimo"
zla ženo i razlaz. nemamo mi veze sa beogradskom čaršijom, sem one koje nam bagra pljačkaša na silu i terorom nameće.
Nagujmo
23.06.2024 •
11:52
Mrznju prema maji gojkovic!
Ne brinite sva mrznja je usmerena na sns mafiju!
Mićo
23.06.2024 •
11:50
@Tuga
Baš tako jedino smo mi ispali civilizovani i predali Slobi vlast da bi nas pljačkali 40+ godina.
Ns
23.06.2024 •
11:50
Izvinjavam se
Dva najbliža grada, a toliko razlika u zaradama i u bezobrazno bahatim nepotrebnim ogromim investicijama....
Mile Pica
23.06.2024 •
11:48
Rani(ji) radovi
Ma u redu je to, nego da se vratimo na onu novu autobusku stanicu i štetu koju je dotična napravila, u milionima evra. Nikom ništa? Istina, danas sinovi gaze na mrtvo na pešačkom pa nikom ništa, što baš ona da odgovara? Ima mnogo drugih kandidata. Znači, daj neko mlaćenje o autonomiji, daj neke poznate neprijatelje! "A kako je bilo kad je bio Đilas?!"
Pako
23.06.2024 •
11:47
Kako to?
Radikali opet zakuvavaju. Samo ravnopravnija raspodela novaca biće i sve ok. Od jednog od nekad najrazvijenijih regiona ste napravili pustinju. Ruše se sela po Vojvodini sama od sebe, napuštena. Tuga.
Naravno
23.06.2024 •
11:42
Vojvođani, kao i bilo ko drugi, jako vole one koji ih nazivaju zatucanim kretenima.
To je opšte poznato.
Je li vas i dalje u centrali uče da nije providno da pišete varijacije na temu "Nisam za SNS, ali..."?
Nikola
23.06.2024 •
11:38
Sretan put
Preseli se u Beograd i ostavi nas vise na miru
Nada
23.06.2024 •
11:38
U ravnopravnost gradova
Odavno vise ne postoji. Posteni dr iz Niša je kod Olje pokazao koliko budzeta ide u koji grad i najveći deo kolača ne uzima ni jug Srbije ni Vojvodina. Tako da ja želim slobodu i Novom Sadu i Nišu pa kako god je izborili. Kategoriju ljudi 65+ ne bih potcenjivala, nema tako male cene za koju se oni ne mogu prodati
Jogi Letač
23.06.2024 •
11:37
Možda bi Beogradske vlasti mogli malo da porade na tome da se smanji netrpeljivost Novosađana prema Beogradu. A M. G. može slobodno da proveri u Ustavu republike Srbije, da Srbija nije monarhija po državnom uređenju, tako da ni Beograd ne može biti prestonica (presto = mesto gde sedi kralj) već se radi o glavnom gradu Srbije.
@Gmitar: ne moraju svi da paze da se neko ne naljuti (AV na primer), kada izlažu svoje stavove.
Bole
23.06.2024 •
11:37
"Novosađani da ne neguju..."
Ma nemoj?! Inače šta?
Vladan
23.06.2024 •
11:35
@Gmitar
Najsmešnije su mi te priče o nestajanju autonomaša i "jugobumera" a svuda gde oni nisu bili od bivše Juge ostala samo bedna pustoš i čemer.
Realno
23.06.2024 •
11:35
A da Beograd za pocetak prestane o svemu da odlucuje? Zasto su ukinuli Elektrovojvodinu najvecu firmu u EPS i pripojili je Elektrobeogradu??Zasto na primer nisu elektrobeograd pripojili elektrovojvodini???
Ode li Kosovo
23.06.2024 •
11:31
Ode i Vojvodina
Prizna li Srbija nezavisnost Kosova, istog sekunda posle toga kreće pritisak sa istim ucenama oko fabrika kablova Zapada za otcepljenje Vojvodine, Sandžaka, Preševa itd.
Jer onda Zapad će da shvate, ovi su skloni da daju teritoriju zbog nekoliko fabrika kablova, gazi ih dalje dok im sve ne otcepimo.
Inače smatram da je najveća greška da posle Ultimatuma Zapada za priznanje nezavisnosti Kosova i Poglavlja 35 i glasanja u UN da su Srbi genocidni da Srbija dovede još i jednu fabriku kablova sa zapada ikad. Iz tog razloga Vučića treba smeniti jer je nastavio da dovodi te rizične zapadne fabrike kablova.
Neda
23.06.2024 •
11:26
Novosadjanka
Prvi su poceli i sve su gori. Kada bi samo shvatili koliko mi je Beograd nebitan. VV
pss
23.06.2024 •
11:25
da li je utom intervjuu bilo reci kako su je oladili pokrajinski sekretari iz njene stranke na sednici vlade?
Širok Dunav
23.06.2024 •
11:23
Praksa je pokazala da su svi delovi Srbije veoma odvojivi i raskidivi. Sve što je moglo otcepilo se od Beograda samo još Vojvodina ih deli od pašaluka.
Aleksa
23.06.2024 •
11:20
Šta reći , a da se razgovor, što bi rekao Rambo Amadeus, ne vodi "uvek na nivou onog glupljeg"?
Ajde, Majo, te fore iz Slobinog vremena, smisli nešto originalno.
ja
23.06.2024 •
11:19
Netrpeljivost prema "Beogradu" je prirodna stvar i nije eksluzivno novosadski, daleko od toga. Pre ili kasnije svako osupnut beogradskim šarmom razvije takav sentiment, ne moraš biti novosađanin, naprotiv, novosađanima se to zadnjima desi.
Tuga
23.06.2024 •
11:15
Svi gradovi bivse YU su se spasli lopova iz BG samo NS nije uspeo!
Gmitar
23.06.2024 •
11:12
Kakav je ovo populistički lov na veštice? I ono malo ljudi koji se i dalje lože na autonomaške ideje mahom ima preko 65 godina, što znači da su završili svoj radni vek, što znači da ovih par autonomaških stranaka ne mogu da računaju na njih jer nisu potencijalni uhlebi u JKP, što znači da nemaju stimulans da se politički aktiviraju. Vi tih nekoliko hiljada (maksimalno petocifren broj) vojvođanskih jugobumera nazivate pretnjom po ustavni poredak i celovitost države, a ne vidite kakve prirodne priraštaje imaju određeni ljudi čije su ideje i način života......ajde da kažem neevropski, pošto mi inače neće objaviti komentar. Ali njima ne smete da se zamerite, jer biste odmah dobili packe iz EU, a mogli bi i da vam zakuvaju nešto ozbiljnije na ulicama. Pa onda idete linijom manjeg otpora i izmišljate zle autonomaše koji bi vraćali granicu na Dunav i Savu.
Milan
23.06.2024 •
11:09
Iako je ne volim zbog više stranačkih preletanja, ovde je u pravu.
SMILE
23.06.2024 •
11:07
STOP HEGEMONIJI
Treba da se izvinimo Beogradjanima svaki put kad nas osamare, to je njihov koncept, a ima onih koji to vole i zagovaraju!
Čast
23.06.2024 •
11:03
Izuzecima
Kada budu prestali da se ponašaju kao neotesani oslobodioci, biće nam zadovoljstvo da promenimo mišljenje. Što bi rekao Dr Pop:"Ja sam za vas zapadna Evropa, preteran sam, al' vi to ne razumete..."
Djole NS
23.06.2024 •
11:02
Autonomija
A gde je ta autonomija??? U beogradskoj prdari!!!!
VVV
23.06.2024 •
10:59
... Ja nisam pijan, majke mi..
Do sad sam mislio da je neraskidiv deo Srbije, ali sad kada vi to kažete počinjem da sumnjam. Nikad trezan čovek ne govori da nije pijan.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gojković: Vojvodina neraskidiva od Srbije, Novosađani da ne neguju netrpeljivost prema Beogradu
Autor: Beta, Novosti
Novi Sad
•23.06.2024.
•10:53 > 13:16
Komentari 131
Voila
Vanjka
Don Costello
Лиманац
Profesor
Nikola
Lala
"Pozdravljamo povratak 400.000 italijana u Istru"
Kao i 300.000 Nemaca u Vojvodinu. (Za početak.)
Stručnjak
Ko je Ko
objasni do 1918.g. gde je bila.
Нс бој
Ludvig
Istriano Italiano
NS
Saša
Ako se ponašaš kao kolonizator onda očekuj da će se domoroci tako da te i dožive!
Lara
Nikola NS
Koliko je NS platio te gluposti oko stanice? Sad priča o selu do juče je vozdizala kulturu.
Odavno je trebala da ode u penziju i prekine dupeližstvo.
t
"Ne bih se slozio sa Majom. Na zalost ili na srecu Vojvodini bi bilo mnogo bolje ako bi se odvojila od Srbije. Bukvalno bi bila kao Slovenija nakon 5-10 godina i ja sam apsolutno za to."
Nemam ništa protiv da se Vojvodina odvoji od Srbije,međutim mislim da ste se sa poređenjem sa Slovenijom precenili, bez ikakve želje da uvredim ikoga .
Uporedite Sloveniju u SFRJ i Vojvodinu u SFRJ.
Uporedite pogranični deo Mađarske (sa Vojvodinom) kako žive oni i kako žive Slovenci.
Uporedite eto zapadnu granicu Vojvodine, Slavonija u Hrvatskoj isto plodna žitnica, spada u najnerazvijenije i najsiromašnije delove Hrvatske, prazne im se sela brzinom svetlosti a dolaze Indijci i Nepalci da im rade, pa sad mole Srbe da dođu da rade. E to su već kulturološke razlike.
Pera
Deda Joca
Hulk
Tz
B
KAjtel
Pip
Ondak
Mastodont
Možemo mi da budemo glasni koliko god hoćemo, ovde smo kod kuće i ima nas taman.
Za razliku od vas klošara koji ovde smete samo noću da šarate fasade da vas ne bi odneo đavo.
@BRIKS, nasa kuca!
Ništa to, derane, nego da odgovarate za progone Vojvođana devedesetih.
Svi do poslednjeg.
Ne računaj ni da ćemo ćutati, ni da ćemo zaboraviti, nego gledaj šta ćeš.
MAPKO100
sasa
A sad adio!
/
pozarevac.
sve subvencionisane firme su registrovane u pozarevcu kod vampira milosevica
NišTa
BRIKS, nasa kuca!
MK
E, Sale, Sale! Pa Vi nemate ni najosnovniju predstavu o tome kada ja i zašto održana Majska skuština, šta su njene odluke, šta se i zašto dešavalo u celoj Evropi 1918, i tako daje, sve o tome! Čudan je poriv ljudi kao Vi da ovako javno i odlučno pišu o stvarima o kojima ne znaju ništa! To mu dođe kao neki egzibicionizam? Jeste da ne znam o tome ništa, ali pokazaću ja vama!
Urke
Zile
Pera
starosadjanin
Detelinara
Zauvek zajedno !!!
Zivela Srbija !!!
Vojvodina
Realista
Ђапе
Duca
pape
pepa
Славица
Pogodi ko je
Glos
Sale
Mata
Доста
eee
..."tako da nam se i jezici razlikuju mada su slični do nekle"
...."Pitam se samo kako će mo ispraviti onaj špic"
U pravu ste da se jezici razlikuju, nadam se bar kad je u pitanju pravopis. DONEKLE i ĆEMO piše sastavljeno a ne spojeno, to je jedna reč.
Cvekla
Vreme ti je kako za starosnu tako i za političku penziju.
I nemoj da braniš BG. sa političke pozicije, bar sada kad si dobila ""autonomašku"" funkciju
lalos
Deki
Franciskus
Nick
Mile NS
Dada
Hm...
Ima, Beograd i Banja Luka. Malo malo pa se velike količine novaca šalju u Bosnu za izgradnju škola, vrtića, vodovoda itd. a Zrenjanin nema vodu, sela nemaju kanalizaciju kao ni gradske četvrti, mladi ne odlaze, nego beže...
Zbog takvog ponašanja, bićemo jako srećni kada budemo išli za Begeš, idemo do Zemuna a onaj gari kaže: "Pasoška kontrola, moliću lepo!"
Vojvodina republika - kako lepo i evropski zvuči!
+384
mm
Ђорђе Ивковић
Ana
Ns
Maroder
Реља
///
Mislim da je tako po celoj Srbiji.
Uvek su zentali od Beograda.
Jan 50
Rade
Shin Sekai
Miki pezos
Sremčina
Ima nas dosta u Vojvodini koji bi postavili granični prelaz u Zemunu I Pančevu Majo, tako da ne prigovaraj preview.
Karavadjo
Lovac
Noki
Laloš
Hana
Zebra
Jova
Particulare matter
Rasa sa salasa
iguman
Pitam se samo kako će mo ispraviti onaj špic što se Srbija uvukla do Batajnice?
2 dana posle odvajanja od Srbije, prvo će stadion expo biti pretvoren u spratne svinjce ,iste onakve kave sam video u Kini.
Milutin
Darko
Pogledajte se
Goran
Okupacija
Franja
Ha ha
U NS rukovode isto došli ili iz okolnih selendri..
1% rođenih Bg samo zavist izazivaju.
Cocco
Fric
Sale Nas
Novosađanka
I
vojka
Putevi i samo putevi
vladaNS
Perica
U znak pomirenja ne bilo loše da im napraviš par privatnih autobuskih stanica..... to je tvoj stil
/
D.a.r.e.
NS
Mi smo okupirani prosto i jednostavno!
NEKO
Vlajko
Nagujmo
Mićo
Ns
Mile Pica
Pako
Naravno
To je opšte poznato.
Vojvođan
Sramota !
Realno
Nikola
Nada
Jogi Letač
@Gmitar: ne moraju svi da paze da se neko ne naljuti (AV na primer), kada izlažu svoje stavove.
Bole
Vladan
Najsmešnije su mi te priče o nestajanju autonomaša i "jugobumera" a svuda gde oni nisu bili od bivše Juge ostala samo bedna pustoš i čemer.
Realno
Ode li Kosovo
Jer onda Zapad će da shvate, ovi su skloni da daju teritoriju zbog nekoliko fabrika kablova, gazi ih dalje dok im sve ne otcepimo.
Inače smatram da je najveća greška da posle Ultimatuma Zapada za priznanje nezavisnosti Kosova i Poglavlja 35 i glasanja u UN da su Srbi genocidni da Srbija dovede još i jednu fabriku kablova sa zapada ikad. Iz tog razloga Vučića treba smeniti jer je nastavio da dovodi te rizične zapadne fabrike kablova.
Neda
pss
Širok Dunav
Aleksa
Ajde, Majo, te fore iz Slobinog vremena, smisli nešto originalno.
ja
Tuga
Gmitar
Milan
SMILE
Čast
Djole NS
VVV
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H